RECLAME - DRUKWERK

Nog steeds is drukwerk niet weg te denken uit onze maatschappij.

En dat zal ook zo blijven. Naast de vele voordelen, heeft online ook nadelen. En deze nadelen worden allemaal opgevangen en omgezet tot ongekende voordelen voor drukwerk en reclame.

Traditioneel drukwerk. Het leeft als nooit te voren.

De mens wil van nature zijn zintuigen gebruiken. Niet alleen horen en zien (online), maar ook ruiken en voelen! Papier leeft! Mocht je twijfelen over de inzet van een offline campagne? Bel me en we gaan kijken naar de kansen en mogelijkheden.

Wekelijks ontvangen we nog dikke pakketten folders en flyers in de brievenbus en werkelijk iedereen spreekt er schande van. Er gaan in een aantal gemeenten in ons land zelfs stemmen op om de functie van de NEE/NEE-sticker te veranderen in een JA-sticker. Dat zou betekenen dat je een Ja-sticker op je brievenbus moet plakken als je wel folders wilt ontvangen. Overal is iets voor te zeggen, maar voorlopig is drukwerk de beste manier om mensen te attenderen op een aanbieding of een evenement. 

Bovendien is de drukwerk veel meer dan enkel flyers en folders. Ook spandoeken, vlaggen, reclameborden etcetera vallen tegenwoordig onder de noemer drukwerk. Overal waar een letter, afbeelding of teken op gedrukt/geprint staat is drukwerk. 

De meest creatieve ideeën komen tot leven met drukwerk. Door middel van drukwerk kun je indruk maken op je potentiële klant. Een glanzende bedrijfsflyer op stevig papier komt net iets anders over dan een verwijzing naar je Facebookpagina. 

En als je echt indruk wilt maken ...

Een relatie met de bedrijfsslogan 'Kies voor zekerheid' stond jaren geleden met de door mij geleverde goodies 'condooms in luxe verpakking' op een vakbeurs. Met regelmaat wordt hij hier nog positief over aangesproken.


De alles omvattende naam voor bedrijfsaandacht is natuurlijk reclame.

Zet de tv aan en je ziet reclame. Loop naar buiten en je ziet reclame. Reclame is overal. Waar je ook kijkt. Drukwerk is een vorm van reclame. Net als autoreclame, gevelreclame, belettering en bewegwijzering. Reclame, reclame, reclame. 

En jij wilt dan onderscheidend zijn met je bedrijf? Succes!

Geintje natuurlijk. Het kan namelijk echt wel. Opvallen in een wereld waarin iedereen op wil vallen. Bij het bedenken van creatieve reclamecampagnes hou ik me altijd vast aan één zelf bedachte regel. Wil je weten welke?

Kies je keeper!

Keepers zijn gek, keepers zijn buitenbeentjes. Een betrouwbare sluitpost is de basis van het succes. Je wilt opvallen in een menigte waarin iedereen op wil vallen. De enige manier om dat te doen is door andere kleren aan te doen en handschoenen te dragen.

teamfoto
Bron: www.voetbalzone.nl

Wil je me bellen?
Klik op het nummer
 06-54386107